Fluxul de servicii

Fluxul de servicii este urmatorul:

  1. Culegerea informatiilor despre nevoile potentialului client.
  2. Intocmirea ofertei si transmiterea acesteia catre client
  3. Incheierea contractului de prestari servicii
  4. Stabilirea echipamentelor si aparatelor si a resurselor umane necesare
  5. Verificarea disponibilitatii resurselor pentru perioada de timp solicitata
  6. Intocmirea de catre administrator a fisei de servicii cu detalierea operatiunilor de efectuat
  7. Deplasarea echipei la locatia pentru care se vor realiza serviciile de proiectare
  8. Efectuarea serviciilor solicitate
  9. Receptionarea lucrarii de catre client
  10. Emiterea facturii
  11. Incasarea facturii

Fata de principalii concurenti ne vom diferentia serviciile prin calitatea deosebita si atentia fata de nevoile si dorintele clientilor, promtitudinea si flexibilitatea societatii in relatia cu colaboratorii, iar rezultatele vor fi garantate si observate de catre clienti. Cel mai important avantaj competitiv al societatii consideram ca sunt resursele umane si aplicarea valorilor dupa care se ghideaza societatea. Strategia resurselor umane este foarte importanta pentru conducerea firmei si s-au se vor cauta mereu cei mai buni specialisti pentru a colabora cu acestia.